Idesia
Wróżka Snów
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ...ze snu...
|
Wysłany: Śro 14:17, 31 Paź 2007 Temat postu: Zadania rybackie |
|
|
To nie jest ogłoszenie, jak łowić ani jak na tym zarabiać, ale jak trochę urozmaicić to zwykłe łowienie. Szefowie gildii rybackich w kilku miastach mają na to sposób.
DION - rybak Lanosco
żeby rozpocząć zadanie, trzeba mieć 27 krąg wtajemniczenia
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się do Gludin, stamtąd na Wietrzne Wzgórze (można pobiec od Pól Uprawnych Fellmere albo przenieść się od Kapłana Świtu bezpośrednio) i zbieramy 100 esencji wiatru, które mają Śpiewające Wietrzyki (Singing Wind). Wskazana dobra biżuteria, bo wietrzyki mają zwyczaj uciszać i usypiać.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Poziom łowienia trzeba mieć w okolicach 10, żeby w ogóle coś się udało. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Big Blue Treasure Chest. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy do Lanosco, który znajduje w niej zwój - musimy zanieść go do sprzedawczyni projektów w diońskiej kuźni. W nagrodę dostajemy od niej Black Pearl Ring - pierścionek z runą D.
DION - rybak Lanosco
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się do Gludin, stamtąd na Wietrzne Wzgórze (można pobiec od Pól Uprawnych Fellmere albo przenieść się od Kapłana Świtu bezpośrednio) i zbieramy 100 esencji wiatru, które mają Śpiewające Wietrzyki (Singing Wind). Wskazana dobra biżuteria, bo wietrzyki mają zwyczaj uciszać i usypiać.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Big Blue Treasure Chest. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy do Lanosco, który znajduje w niej zwój - musimy zanieść go do sprzedawczyni projektów w diońskiej kuźni. W nagrodę dostajemy od niej Black Pearl Ring - pierścionek z runą D.
DION - rybak Lanosco
żeby rozpocząć zadanie, trzeba mieć 27 krąg wtajemniczenia i dokładnie 10 poziom łowienia
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się do Gludin, stamtąd na Wietrzne Wzgórze (można pobiec od Pól Uprawnych Fellmere albo przenieść się od Kapłana Świtu bezpośrednio) i zbieramy 100 esencji wiatru, które mają Śpiewające Wietrzyki (Singing Wind). Wskazana dobra biżuteria, bo wietrzyki mają zwyczaj uciszać i usypiać.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Big Blue Treasure Chest. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy do Lanosco, który znajduje w niej zwój - musimy zanieść go do sprzedawczyni projektów w diońskiej kuźni. W nagrodę dostajemy od niej Black Pearl Ring - pierścionek z runą D.
GIRAN - rybak O'Fulle
żeby rozpocząć zadanie, trzeba mieć 36 krąg wtajemniczenia i dokładnie 12 poziom łowienia
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się do Akademii Hardina i zbieramy 100 zagubionych składników przynęt, które mają Spętane Dusze (Fettered Soul). Dobrze mieć dobry sprzęt, dusze mają podwójne życie.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Big Yellow Treasure Chest. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy doO'Fulle'a, który znajduje w niej list - musimy zanieść go do sprzedawczyni klejnotów w girańskiej kuźni. W nagrodę dostajemy od niej Elven Ring - pierścionek z runą D.
OREN - rybak Willie
żeby rozpocząć zadanie, trzeba mieć 46 krąg wtajemniczenia i dokładnie 16 poziom łowienia
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się do Lasu Banitów i zbieramy 100 esencji ziemi, które mają przy sobie Bazyliszki Tarlk (Tarlk Basilisk). Omijamy szerokim łukiem starszyznę bazyliszków, są agresywne, a nie ma sensu tracić na nie czasu.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Small Purple Treasure Box. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy do O'Fulle'a, który znajduje w niej skrzyneczkę - musimy zanieść ją do kapłanki w świątyni Einhasad w Heine. W nagrodę dostajemy od niej Plated Leather Gloves - rękawice z płytowej skóry.
ADEN - rybak Linnaeus
żeby rozpocząć zadanie, trzeba mieć 60 krąg wtajemniczenia i dokładnie 20 poziom łowienia
1. Zadanie na specjalną przynętę: udajemy się pod Zakazane Wrota i zbieramy 100 serc karmazynowych smoków, które mają przy sobie Karmazynowe Smoki (Crimson Drake). Omijamy szerokim łukiem pozostałe stwory, potrafią uciszać i są agresywne.
2. Zadanie na skrzynkę: kiedy mamy już specjalną przynętę z poprzedniego zadania, pytamy rybaka o skrzynkę, którą możemy na te przynęty złowić. Następnie udajemy się z przynętami (tymi specjalnymi i zwykłe też się przydadzą, jak skończą się poprzednie) nad wodę i łowimy do znudzenia, aż nie znajdziemy Red Treasure Chest. NIE OTWIERAMY JEJ, tylko zanosimy do Linnaeusa, który znajduje w niej nuty - musimy zanieść je do barda Rukala w Dion. W nagrodę dostajemy od niego Necklace of Protection - naszyjnik z runą C.
Post został pochwalony 0 razy
|
|